Fredag den 4/9-2015

Så kom den, dagen som vi väntat på, plusset på Stickan var där... Vad hände hur hände det, ja det vet jag ju svaret på egentligen men det känns bara så himla konstigt på någon sätt, jag kan inte riktigt sätta fingret på det... Jag trodde att jag skulle vara överlycklig, leva som på små rosa moln, men jag känner mig avtrubbad, jag har så svårt att tro att vi ska få en lilla syskon till Krigarn... Missförstå mig inte jag är ju jätteglad för det lilla miraklet självklart! 
 
Jag är nästan helt övertygad om att vi blev gravida med krämen progrestonall som är en bioidentisk progrestron kräm. Jag har ju alltid haft så sjukt ont vid ägglossning men egentligen aldrig några direka ägglossningsflytningar i samband eller alls i cykeln för den delen... Så kanske är det så att jag inte alltid har ägglosning? Men i början på augusti började jag smörja med krämen och fick redan efter ett par dagar väldig smärta som vanligt vid ägglsossning o efter ett par dagar så kom det ägglossningsflytningar. Så vi var väldigt aktiva då trots att det egentligen inte var under de bestämda dagarna i cykeln som vi skulle vara aktiva för att bli gravida.... 
 
Fredag 4/9-2015, vi är lediga för att vi ska åka upp till Sthlm i helgen, mensen är efter mina egna beräkningar 1-4 dagar sen så jag tänker att jag ska testa mig innan vi åker. Testar, får ett svagt svagt plus,går in till Pussen som fortfarande ligger kvar i sängen och visar, jag minns inte ens hans reaktion, vi är rätt ställda båda två kan man säga.... Vi har svårt att tro att det är på riktigt, så jag testar med ett test till, det testet ger ett starkare plus, vi har ju inte känt ngt på oss som vi gjorde förra gången, ja vi är chockade men så lyckliga. 
 
Framtiden är oviss så vi behöver alla tankar och energi vi kan få, herregud hur ska vi kunna reda ut denna resan utan att bli helt knäppa 😳
 
Over And Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Alla tankar till er å jag håller alla fingrar och tår att ni fortsätter att må bra och ett det kommer ett mirakel 💕 /Johanna

Svar: Tack snälla Johanna 💕
Sandra

2015-10-31 @ 21:49:37
Så här skrev: Linda

Håller alla tummar o tänker på et ❤️ Hoppas du/ni även får möjlighet att få njuta lite under graviditeten även om det är lättare sagt än gjort! Kramar

Svar: Tack fina du 💕
Sandra

2015-11-06 @ 12:54:24

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0