Godartad tumör

Ja egentligen så borde jag må ännu mer skit om d nu det ens är möjligt... Ingen moderkaka bit som suttit kvar, utan en godartad tumör som livnärt sig och vuxit pga graviditeten m Krigarn... Troligen har mina blödningar under graviditeten berott på tumören troligen har min smärta i magen under graviditen förvärrats pga tumören.. Jag som tänkt att det var så det skulle var att vara gravid... Min hjärna skriker nej nej d är inte ok m en tumör även fastän den är godartad, men mitt hjärta och min själ, ja jag vi orkar inte mer så vi försöker se de goda i allt att tumören nu är bortplockad.. Och att min livmoder nu är ordentligt undersökt! 
 
over and out

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Jag tänker på dig Sandra! ❤️❤️ Massa kärlek Lotta

2015-05-05 @ 21:46:35
Så här skrev: Linda

Tänker på dig/er Sandra ❤️

2015-05-13 @ 09:33:15

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0