Sjuk...

Jag är så jävla ledsen arg och ja bitter.... Här ligger jag nu i feber och halsont, varför nu varför varför kunde det inte vänta en dag till innan den slog till? Nu är operationen imon inställd,  man får nämligen inte sövas om man är sjuk... Gör inget att bli sjuk bara inte just idag...Nu går ännu mer tid, varför måste allt runt ikring hela tiden komma emellan? Har varit alldels för mkt annat skit sen Krigarn lämnade oss en massa annat hela tiden som bekymmrar, har vi lixom inte det tillräckligt med sorgen och det stora svarta mörka tomrummet som det är?
 
Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Linda

Usch din stackare 😔
Håll ut, snart vänder det och ni kommer få lite medvind. Vilket ni verkligen förtjänar. Det här året har ju knappast varit positivt hittills för er och jag förstår att allt känns tungt men det kommer att bli bättre. Mycket bättre. Det håller jag tummarna hårt för. Krya på dig och ta hand om varandra 💕

Svar: Tack rara du, jag hoppas så innerligt att du har rätt 😔😘
Sandra

2015-04-02 @ 12:12:46
Så här skrev: Anette

Åh nej...... 😔
Hoppas du känner dig bättre nu och så håller vi alla tummar att de fixar en ny tid för op snabbt som attan. 🙏
Den där väntan är olidlig, I know, men snart ska du se att turen vänder, snart..... 💕💖✨
Ta hand om dig! Kram

Svar: Tack fina Anette, jag tar dig på orden o litar på att snart kommer väldigt snart 💕
Sandra

2015-04-07 @ 16:19:23

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0