En annan sommar, Ett annat liv

Tårarna bränner bakom ögonen varje gång jag möter en barnvagn med ett litet litet barn i..... Ibland kan jag inte hålla dem inne och när jag passerat föräldern och deras bebis så rinner de brännheta tårarna ner för min kind.... Den här sommaren skulle varit en helt annan, jag tror jag har svårt att förlika mig med och acceptera att den inte blev som den skulle... Hela våren har gått förhållandevis ok, men det är ju så ekorrhjulet snurrat och jag har inte haft tid eller ork till att känna... Men nu, nu när det är en vecka till semester då känns det än mer... Den här semestern skulle sett så annorlunda ut, men nu nej har den återigen planerats efter våra behov och önskemål, vi är bara två vi skulle vart tre, ett helt annat liv skulle vi idag leva.... Det finns ingen mening m detta! Jag har tappat den lilla lilla tron jag en gång hade...:(
 
over and out! 

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0