Oro

Denna förbannade oron för biten på 3*3 cm av moderkakan som sitter kvar i min livmoder den är pest.... Var uppmärksam på symtom som feber, ont i magen, riklig blödning, illaluktande avslag eller sjukdomskänsla, jaha ok jag kan ju skriva under på vissa av symtomen men de kan ju oxå bero på att kroppen läker efter förslossningen är ju bara fyra veckor sedan jag födde, eller att sorgen gör så jag känner mig sjuk, och illaluktande avslag ja det luktar ju inte direkt gott.... Ohhhhh jag blir tokig, räcker det inte med allt annat som vi går igenom nu?! Kom ut nu du förbannade bit, ja det vet jag ju egentligen att du inte kommer att göra eftersom mina blodkärl försörjer dig med näring...Men låt mig bli sjuk istället då så de plockar ut biten så jag slipper lägga en massa tanke energi på den oxå....:(
 
Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lotta

Håller tummarna på att den lossnar av sig självt snart! Massa kramar ❤️

Svar: Tack Lotta, lite medvind tycker jag fan att vi är förtjänta 💕
Sandra

2015-01-23 @ 14:44:53

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0