Mitt hjärta

Ikväll skulle mitt lilla hjärta blivit två veckor....
 
Under andra omständigheter skulle det betytt att imorn skulle Pussen gå till jobbet första gången på två veckor. Två veckor skulle ha gått där vi skulle blivit en ny liten familj där våra världar aldrig mer skulle vara sig lika, förvisso kmr ju världen aldrig någonsin bli sig lik igen heller pga saknaden...  Men jag menar två veckor skulle ha passerat där vi skulle levt i vår lilla bubbla, lärt känna vår lilla gosse och försökt få styr på ett helt nytt liv...
 
Kommer vara många datum och tillfällen resten av livet som kmr vara extra tunga och som kmr påminna mig om vad som skulle varit milstolpar i vår älskade Krigares liv <3 
 
Over and Out.

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0