Min förlossningsberättelse Del 1

Tänkte att jag skulle skriva ner min förlossningsberättelse då det kan vara spännande för mig och gå tillbaka och läsa om den då den riktiga versionen förfinas av mitt huvud för varje dag som går.... Började skriva den för en vecka sedan men den är så låååång så delar upp den i flera delar så ni får något att läsa :)
 
På patienthotellet den 20/12 på morgonen när jag torkar mig efter att varit på toaletten är det en hel del slem på pappret, jag reflekterar inte så mkt över det då då allt varit upp och ner med mig och min kropp med tanke på vattenagången, i efterhand så har jag förstått att det mest troligt var slemproppen.  Dagen rullar på, vi väntar under eftermiddagen besök av Johanna och Fidde. Jag har under dagen inga direkt annorlunda sammandragningar dock värker ryggen litegrann. Kvällen kommer och Pussen lämnar mig för att åka hem och fixa och dona lite, och packa inför julen som jag skulle få permission över eftersom Krigaren och jag skött oss så bra sedan vi kom till Lund :) När det är dags att sova minns jag att det var lite jobbigt och ligga ner men inte alls så farligt, men jag vaknade ett par gånger under den natten.... 
 
Fortsättning följer....
 
Over and Out

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0