Min Dagbok

Tänkte bara delge lite kort info till er som faktiskt läser min blogg...
 
Jag började blogga igen för att jag hade så många tankar och känslor kring graviditeten och vad som skulle kunna komma som jag inte visste vart jag skulle göra av.  Jag är omgiven av fantastiska människor som absolut skulle lyssna, men jag är inte en person som varken vill eller orkar belasta min nära och kära med hur mycket sorgsna tankar  som helst, även om de troligen inte skulle se det som en belastning.
 
Bloggen blev min perfekta dagbok här kändes det skönt att spy ut alla negativa och sorgsna tankar och funderingar jag hade/har. Medan min nära och kära fick/får ta del av de positiva och mer lagom sorgsna tankarna, för mig kändes det bra! 
 
Nu har jag lagt upp min bloggadress på instagram av flera anledningar, så nu är det en liten skara som läser bloggen. Till er vill jag säga att jag inte ständigt lever i ett svart mörker av sorg utan vissa dagar är det ok och hanterbart men dessa dagar har jag inget som helst behov av att skriva så då gör jag inte det utan då lever jag så gott det går....:) 
 
Vore kul m kommentarer, så bjussa gärna på det :)
 
Over and Out! 

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

❤️ Fins alltid här. Kram Agdus ❤️

Svar: 💕
Sandra

2015-01-16 @ 19:42:46
Så här skrev: Maria Björn

Hej. Jag beklagar att ni inte fick behålla eran krigare 😪 Jag förlorade min pojke som föddes i vecka 26+5. Han blev en månad och tio dagar :( det är snart 9 månader sedan. Jag vet inte hur tiden har kunnat gå, men det har den och det är skönt. Tiden läker absolut inte alla sår, men det blir lättare att hantera sorgen. Kram till er ❤️

2015-01-16 @ 20:27:27
URL: http://annamariabjorn.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0