Millisekund

Den millisekund när jag vaknar på morgonen och tror att det senaste fyra månaderna är en hemsk mardröm och att allt är som innan igen, den känslan att allt är som vanligt igen den är obeskrivlig... Den är så levande och obetalbar om så bara för en millisekund, kommer livet någonsin kännas så igen?! Jag tvivlar.....
 
Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Maria Björn

Jag förstår precis vad du menar. Precis så var det för mig i början, och ganska länge. Men faktiskt inte längre, nu kan jag vakna och faktiskt njuta av att jag lever och det jag faktiskt har i livet. ❤️ Jag har svarat på din kommentar på min blogg.

Svar: Tack Maria, det ger hopp att veta att det blir bättre 😊
Sandra

2015-01-17 @ 17:01:33

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0