Rock Bottom

Baam, och så slog det till igen... Jag var så långt ifrån beredd, jag trodde att det skulle bli lite mer ok och hanterbart efter minnesstunden, men tji fick jag, har mått i princip lika dåligt som jag gjorde i Jul o Nyår.... Hur ska jag göra för att ta mig upp? 
 
Minnestuden var iaf väldigt vacker och sorlig men både jag och Pussen är tacksamma för att vi har så fantastiska familjer som har så mycket värme och kärlek och som skulle blivit världens bästa mor- farföräldrar morbröder och mostrar och fastrar 💕 
 
Uppläget på sermonin
 
Vi stod i en halvcirkel på bron och tände varsitt ljus, vi skickade lågan vidare tills alla ljus var tända
Jag läste dikten
Farfar sjöng, Sov du lilla videung 
Jag och Pussen tömde tillsammans ut askan i ån
Mina syskon hade köpt vita rosor som vi lade i ån efter vi släpp Krigarn fri
Farfar hade gjort en så fin barkbåt som han satte ner i ån, den reste sig varje gång den välte, den kämpande precis som vår skatt...
Vi sjöng Blinka lilla stjärna tillsammans allihopa
Vi avslutade med att ha en tyst minut
 
Vackert men så sorlig som sagt, men vår skatt vilar nu på en fantaktiskt rofylld plats ❤️
 
 
Over and Out
 
 
 

Ordet är ditt
Så här skrev: Linda

Fina ni...💕 Vad ont det gör när man tänker på vad ni behöver gå igenom. Jag kan inte förstå vf ngn ska behöva genomlida ngt sånt här.
Ni ska veta att vi tänker på er och är det ngt vi kan göra för er, vad som helst, så tveka inte att säga till!
Låter iaf som ceremonin va jätte fin 💕.
Kramar

2015-02-27 @ 15:55:59

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0