One down, x more to go

Idag var återbesök på Mvc som stod på schemat, jag är nu kontrollbesiktigad och jag fick godkänt, gött. Vi gick även igenom min Förlossningsjournal från Lund, en hel del ord som jag inte begrep mig på som jag fick veta vad de betydde och jag fick oxå veta att det med största sannolikhet inte hjälpt en smack om vi varit kvar på förlossningen den 22/12, kanske hade förlossningen skjutits upp ett par dagar men resan hade ändå slutat som den gjorde... Lugnar lite, har ödslat en hel del ilska på att vi blev tillbakaskickade till patienthotellet, jag kommer alltid vara ledsen och arg över bemötandet, för fy fan det var den värsta smärtan någonsin. Min barnmorska frågade om jag hade hemska eftervärkar något som jag inte alls tyckte var så farligt egentligen. Oj konstigt sa hon med tanke på all medicin och problemen med att moderkakan skulle komma ut och att livmoderns skulle dra ihop sig borde du haft det... Det får mig att förstå hur mycket smärta jag egentligen upplevde dels dagarna innnan förlossningen men oxå under tiden jag läckte fostervatten, jag var ju lixom så van vid att det gjorde rätt ont i tid o otid och sen var det svårt att veta vad som var smärta nog... Men allt smärta och all tid spenderandes i ryggläge var ok, jag kämpade ju får vårt lilla mirakel....
 
Over and Out

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0