Fuck livet

Vafan det var fan vår tur, vi som kämpat i flera år och som gått igenom fertilitetsutredning och hormonbehandling, fan jag hatar det, varför förtjänade inte vi ett barn, vårt barn varför varför, jag är så förbannad på den ständiga orättvisan... Vårt liv kommer aldrig bli detsamma, jag tvivlar stark på att jag någonsin kommer få känna riktig genuin lycka så som jag gjorde innan våran ängel lämnade oss, jag är så trasig, trasig på ett sätt som aldrig kommer kunna läka, hur ska jag orka kämpa och leva vidare, i ärlighetens namn kommer det tillfällen då jag verkligen inte har någon lust för detta är inte ett liv...
 
Over and Out

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Du har oss! Din familj

2015-03-04 @ 23:23:43

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0