Avundsjuka

Jag började följa en en del blivande mammor på instagram när vi blev gravida, o sen ploppar det ju upp gravidmagar eller annat gravidrelaterat lite här o var.... Jag skulle oxå få vara gravid nu o gnälla på diverse krämpor som man har när det börjar närma sig nersläpp, hormoner som går på högvarv, att bebis fixerar sig o bla bla blaaaaa, jag blir arg för att de gäller o jag blir arg på folk som gnäller på deras barn, var så jävla lycklig för att du har ett barn vill jag skrika till dem både dem m gravidmagarna o de som gnäller på sina barn, ja men stackars er som inte får sova, men stackars er som har ont, jag mår illa och nä jag tycker inte ett dugg synd om dem även om det som folk skriver man har rätt o känna det man känner, och folk inte förstår... Och för er som undrar varför jag inte slutar följa o beblanda mig med allt gravid och barnrelaterat, jag älskar och plåga mig själv, lr nåt.....
 
Over and Out!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0