Den 21 april 2015

Imon är det äntligen dags för hysterskopin, bara två månader senare än planerat...😡 Men men inget att göra, bara att hoppas på att inget ouförutsett kommer att hända tilla dess, som gör att operatioen återigen blir uppskjuten ✊ Så imon kl 7.15 gott folk kan ni väl hålla en tumme och skicka lite extra önskan och hopp om att operationen går som jag sååååå önskar, vilket skulle innebära att det finns en mellanvägg i livmodern att ta bort, att allt ser ut som det ska i övrigt, äggstockar, äggledare, att livmoderslemhinnan ser ut som den ska för den har nämligen varit så tunn jämt 😬 Sen också en sak som jag undrat så över, hur det är med livmodertapp en eller två, fungerar båda, hittar de båda? Nu tycker jag banne mig att vi förtjänar lite medvind! 
 
Usch det är så mycket som snurrar... Tänk om de säger att det är ett rent underverk att jag ens blev gravid med Krigarn och att våra chanser att bli gravida igen är minimala... 😔
 
 
Over and Out

Ordet är ditt
Så här skrev: Linda

Jag håller alla mina tummar hårt för dig och er nu ✊. Nu är det verkligen dags för lite medvind. Stort lycka till fina du ❤️

2015-04-21 @ 12:28:31

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0