Ett scenario över vad som komma skall..

Vi har valt att kämpa med vår krigande bebis i magen även om läkarna underförstått tyckte att vi skulle ta bort vårt mirakel, hjärtat slår ju så fint o allt man kan se ser bra ut. Hoppet är otroligt stark men ibland är det svårt att skilja på om det är hopp eller faktiskt en verklig känsla att det kommer bli bra...
 
Tills man återigen landar och läser någon annans fruktansvärda historia...
 
http://www.geocities.ws/melvinthornlund/melvin.html
 
....kommer detta att bli vår bebis korta liv och öde, ingen som vet, men gör så ont i mig för de stackars föräldrarna som behöver gå igenom en sån fruktansvärd förlust i sitt liv... Jag inbillar mig att jag kan förbereda mig på det värsta...
 
Over and Out...

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0