Något är fel...

Varenda liten del i min kropp säger att något är fel, det är den där inuitionen, den som förra veckan sa att det var liiiite lite bättre...
 
Det har varit en alldeles för aktiv helg, egentligen inte men märkte igår att kroppen inte orkar....Fredag: Matlagning, mys med vänner, Lördag: en sväng på stan, baka till Melkers dop, åka till Småland, och sedan veckohandling, Matlagning o filmkväll på söndagen... Ja inte alls en speciellt ansträngande helg i vanliga fall. Men på tok för mycket för tillståndet som jag befinner mig i just nu.
 
I fredags började jag läcka igen och jag har läckthela helgen...Jag blir så himlans ledsen, hoppades vi för mycket på att kanske kanske vänder det, varför varför :(
 
Over and Out

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0