Lucia Helgen

Då var vi ensamma igen, jag och vår Krigare <3
 
Luciahelgen, en helg som jag sett fram emot av flera anledningar har passerat. Denna helgen skulle vi ha befunnit oss i Sthlm för att visa upp "magen" för min saknade familj, alla skulle varit samlande något som verkligen inte sker alltför ofta...:( Min mormors minnesstund hölls oxå igår, ngt som känns mkt mkt ledsamt att jag missade :(  Och som aldrig går och uppleva igen, sorligt även om jag vet att mormor skulle tyckt att vi gjort alldeles riktigt i att kämpa med Krigaren... Vila i frid lilla mormor, och hoppas du har det bra där uppe m morfar, gammel mormor, Samo och farfar <3
 
Vår fina Pussen har begett sig hem till Halmstad för att jobba veckan, och kmr inte tillbaka förrän nästa helg, en hel evighet...:( Men vi har haft en så bra helg man kan, har fått vara ute i den friska luften två gånger och solens strålar har värmt mitt yttre och kärleken tillsammans m Pussen har värmt mitt inre, har märkts på Krigarn att hen gillat och ha pappa här, en mkt aktiv helg har hen haft i magen :) 
 
Over and Out! 
 
 
 
 

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0