2014-12-23

Ett datum som alltid vara förknippat med så mycket känslor, ett datum som bjöd på den lyckligaste dagen i mitt liv, vår älskade son föddes, men oxå den värsta dagen i mitt liv, vår fina fina Krigare togs sina sista andetag och somnade in på mitt bröst....
 
Livet känns så förbannat mörkt och orättvist, jag tycker så syns om oss, fan vi har kämpat i över två år för o blir gravida, och när vi väl blir gravida så visar sig graviditeten vara en ofantligt tuff resa i sig, vi dras mellan hopp och förtvivlan, Bebis mådde ju under hela tiden bra, perfekta hjärtkurvor o växte och frodades, förlossningen gick förhållandevis bra barnläkarna försökte få lungorna att svara på deras hjälp men det gick inte....
 
Krigarn föddes i vecka 26, 2014-12-23, kl 19,34,  var 30 cm lång, vägde 740 gram, vi älskar dig och kommer föralltid sakna dig vårt hjärta, vköa o frid <3 
 
Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Men åh va ledsamt. Jag såg att du kommenterat på min blogg i november. Har inte varit in där på länge. Men skulle titta in på din blogg och möts av detta. Fy va trist, jag beklagar sorgen av erat barn. Hoppas att ni i framtiden orkar hitta kraft att göra nya försök. Skickar kramar och kraft till er. Mvh Annelie.

Svar: Tack Annelie! Nu är allt väldigt väldigt ofattbart o ledsamt...
Sandra

2015-01-09 @ 23:59:47

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0