Sex år...

Fick häromdan ett meddelade från en gammal kompis från Högskolan, hon skrev att det nu var sex år sedan vi började läsa BMANO F-5, Barn Matematisk och Naturorienterade ämnen från förskolan till femman... 
 
Verkligen sjukt hur fort tiden går, mycket mycket har hänt under dessa sex åren, men kankse egentligen inte är så konstigt då sex faktiskt är en rätt så lång tid... En del har flyttat från Halmstad, förhållanden har tagit slut och nya har tagit vid, arbeten har för vissa bytts ut mot nya, kärleken har tagit far och idag är alla sambo i lägenhet eller hus, förlovningar, giftemål, barn har berikat någras liv  :) Livet helt enkel livet lever!
 
 
 
3,5 år av mitt liv som jag för alltid kommer att minnas med ett leeende på läpparna, Tack för det tjejer :) Vänskap som jag idag räknar som familj har jag vunnit, det är kärlek det :) 
 
 
Over and Out!!!
 
 
 

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Ja visst är det helt sjukt vad tiden går fort <3

2012-09-06 @ 21:06:13
Så här skrev: Katta

Hallå nu börjar snart rubriken matcha tiden mellan dina inlägg!!

Svar: Två år är inte samma som sex år ;)
Sandra

2012-10-08 @ 07:40:20

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0