Sommar

Vart e den där sommaren egentligen, det e hemskt deprimerande detta väder tycker jag... Imon ska det tydligen bli 16 grader och sol, vilket jag tycker låter mkt bra men egentligen e ju 16 grader och sol en rutten vårtempratur...Håller alla mina tummar och tår för att det snart vänder för annars får det bli en sista minuten
till värmen!


I väntan på sommarvärmen bjuder jag er på de bästa rosévinerna enligt mig ,
mumsigt värre är Lord Zinclair och Barefoot


Jag var ingen rosèvin drickare för några år sedan då jag tyckte att rosèviner var en äcklig blandning mellan rött och vitt vin. Men white zinfandel druvan gör dessa godingar till en given hit :)


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: linda

ska testa dessa viner, är nämligen inte heller ngn större rosedrickare=)

2012-06-15 @ 08:52:41
URL: http://www.lalinda84.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0