Filmtips

I söndags var det ju som vanligt söndagsfilm m mina boys. En trevlig tradition även om det allför ofta blir på tok för mycket av det gottiga till filmen, chips, cola, popcorn, pistagenötter o glass på under en och samma film ger ju lite ångest....Så igår kände jag mig lagom gooooo .:p
 
En sak som det på senaste tiden blivit på tok för lite av är bra filmer, men i söndags då levererades det iaf så jag rekomenderar er att kolla A Thousand Words med bla Eddie Murphy
 
 
A Thousand Words Poster
After stretching the truth on a deal with a spiritual guru, literary agent Jack McCall finds a Bodhi tree on his property. Its appearance holds a valuable lesson on the consequences of every word we speak, Imdb.com.
 
Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0