Drömmar & Visioner

Ååååå jag e så fantastiskt glad, i höst så börjar jag nytt jobb, d ska bli mycket spännande att anta den nya utmaningen!

Så nu kan jag bocka av en av mina visioner 2012, "Ta ett steg vidare i karriären"
 
Men än kan ni inte sluta hålla era tummar gott folk, jag o O har nämligen lagt ett bud på en tomt, som förhoppningsvis blir våran, hoppas hoppas hoppas :)
 
Så ni får hålla tummarna för att en av mina andra visioner 2012 slår in, "Planera, o påbörja/bygga hus"
 
Tack för att ni kikar in o kommentarer är verkligen roligt att få så tack för dem oxå :)
 
Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katten

Å vad roligt!! Grattis! Håller alla tummar för att tomten blir er också!

2012-06-26 @ 07:41:11
Så här skrev: Linda

Wiie grattis till nya jobbet :), så roligt! Håller tummar och tår för att tomten ska bli eran!!!

2012-06-26 @ 15:37:51
URL: http://www.lalinda84.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0