Dag 9

Mitt drömbröllop....
 
 
Min dröm har så länge jag kan minnas varit och gifta mig m min prins utomhus
på en klippa i Stockholms skärgård .. 
 
Hämtat från Google.se
 
Jag i en underbart vacker brundklänning, mina två älskade små systrar som brudtärnor och 
alla mina o min prins nära och kära som gäster. 
 
 
Vill att cermonin ska se ut typ som detta fast utan strand ;)
 
Hyra en gammal båt från Waxholmsbolaget för att frakta dit och hem gästerna på, och för  att ha en del av bröllopsfesten på...
 
Google.se
 
Sen är det ju hår, klänning, tärnklänningar, frak/kostym, blommor, mat osv osv men det är inget som jag haft någon speciell dröm om än ;) Hoppas iaf på att vissa delar av min dröm kommer att gå i uppfyllelse :)
 
Over and Out!!!
 
 
 
 

Ordet är ditt
Så här skrev: linda

låter som ett underbart bröllop som jag gärna skulle vilja gå på inom en snar framtid ;)

Svar: Klart du ska få gå på bröllopet Linda men d lär nog dröja ;)
Sandra

2012-06-27 @ 21:44:55
URL: http://www.lalinda84.se
Så här skrev: Johanna

Jag tror att din dröm kommer gå i uppfyllelse😃 De låter som ett underbart bröllop! Precis som Linda ser jag fram emot att gå på det❤❤

Svar: Jag tror tyvärr inte att d kmr bli i sthlms skärgård men kanske delar av drömmen går i uppfyllelse :) Så himla mysigt o drömma sig bort <3
Sandra

2012-06-27 @ 22:40:26

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0