Dag 8

Meningen bakom mitt bloggnamn...


Mitt bloggnamn kom till för att min käre vän och budsförvant på högskolan hade en blogg som hette Goofys.blogg.se. Jag var oxå sugen på att ge mig in i bloggvärlden och då kändes Sponge som ett givet namn.  Lisa kallades Goofy för hon var (är) lång och klumpig ;) Och jag Sponge för jag är lite och storkäftad, lr hur var d Lisa?!



Några bilder från Sponge och Goofys storhetstid 






Jag älskar dig till månen och tillbaka fina älskade Goofy, o saknar dig så att det värker i hjärtat ibland ska du veta <3


Over And Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

2012-06-19 @ 22:24:34
Så här skrev: Lisa

Åh min älskade fina sponge, min kärlek till dig är lika stark nu som då om inte starkare! Du och jag!

Svar: <3
Sandra

2012-06-19 @ 22:26:32

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0