Dag 3

3 bloggar jag läser dagligen... :)


englasshowroom.com- En blogg om Engla o hennes liv, mycket shoppingtips och hon bjuder ofta på fina rabattkoder :)



Kisse.se- Bhöver ingen närmre presentation, kan ju informera om att jag skäms en aning för att skriva ut detta :p Men har liksom blivit ngt sorts rutin att dagligen surfa in där för att se vad det finns får knasigheter att läsa om. Ibland så kan jag tom hitta ett o annat träningstips och en del shoppingtips :)



hannathoresson.wordpress.com- En av mina fina vänner, bloggar om det som händer i hennes liv o delar med sig av många underbart vackra bilder :)



Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Ååå nu fick jag en till blogg att läsa, tack för tipset fina S! :)

2012-06-06 @ 19:55:53
Så här skrev: Sandra

Tack så mkt för kommentarerna Johanna, uppskattas mkt ska du veta :)

2012-06-06 @ 21:23:05

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0