Dag 1

En bild och 5 Fakta om mig :)



En gammal bild från min studentlägenhet, en helt vanlig Sponge ;)


1. Jag 29 år gammal men känner mig inte en dag äldre än 23, undra e om jag kommer känna mig äldre än 23 när jag är 70 år...


2. Jag längtar såååå efter att få bilda familj och bygga vårt drömhus :)


3. Jag heter Arpana i mellannamn, det hette jag när jag kom till Sverige och har fått behålla det. Arpana betyder offergåva :)


4.  Jag hanterar hunger väldigt dåligt och av vissa kan jag uppfattas lite som en djävul när jag e hungrig ;)


5. Jag älskar ost i alla dess former, skulle kunna leva på enbart det :)


Då var vi igång gott folk, nu får vi se när nästa inlägg dyker upp ;)

Over and Out!!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0