Djungeln...

Jag har eller kankse snarare skulle säga lider av dålig syn.. Dock så bekom inte min dåliga syn mig så mkt förrän i Aug 2011, för fram tills dess använde jag linser i princip varje dag o d funkade prima... Men nu har jag gått i glasögon i princip varje dag sedan i okt, för så fort jag anänder linser så protesterar mina stackars ögon jätte mycket :( Så därför är jag nu på galsögon jakt, jag har hittat en sida som man kan låna hem 6 par glasögon för o prova, mycke svårt d där ska jag säga er, modern...eller klassisk...Våga... eller Våga inte...
Vilken tycker du e snyggast, eller frågan e snarare vilken tror du jag i snyggast i?!
Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Hanna gillar nr 1 och 5

2012-01-09 @ 19:24:25
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Johanna

Jag fastnade för de sista paret :)

2012-01-09 @ 21:03:58
Så här skrev: Lisa

Nr 5 :D

2012-01-11 @ 18:12:08

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0