Sjukling...:(

Longe time no see, mina fina vänner.. Det är inte så att jag haft semester enda tills nu för er som trodde det ;) Nej jag lever ett så fullspäckat liv så jag har inte haft tid för o blogga... det kankse inte var hela sanningen...Men nu är jag här :)
 
Egentligen skulle jag spenderat kvällen på kräftskiva i Ängelholm, m fina vänner men istället ligger jag nerbäddad i soffan under en filt, har åkt på feber, halsont och är snorig som få...Trist som få men basiluskan tog överhand :(
 
Mörkret faller utanför, och hösten är på ingång m stormsteg så jag har passat på att tända ljus, mysigt :)
 
Film, onyttigheter och kuerering är temat för kvällen, jag har redan avverkat en film redan skulle vilja ge den betyget ok, L!fe Happens....
 
 
En film som duger att se om man har tråkigt, eller är sjuk :)
 
Jag har en till film att se innan jag ska krypa till skojs, jag skulle tippa att den är lite bättre iaf...
 
 
Tycker iaf att Jason Segel är en lättsam och bra skådespelare, har ni sett den?!
 
Hoppas ni har en fantastisk lördag kväll :)
 
Over and out!!!
 

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0