Dag 13

Såhär ser min vecka ut...
 
Måndag: Började med en måndag i sängen, sjuk :(
 
Tisdag: Jobb och kvällplanering på jobbet
 
Onsdag: Jobb och träning
 
Torsdag: Jobb, eventuell date m J, T & H :)
 
Fredag: Jobb, träning, Tvätta, Fredagsdate m O :)
 
Lördag: Träning, Ev en vända på stan, kräftskiva och utgång :)
 
Söndag: Slappsöndag, troligen en mumsig pizza och söndagsfilm m mina boys :)
 
Roligare än såhär brukar inte mina vardagar vara, ser riktigt trist ut när man ser det svart på vitt... Ska du göra något skoj iveckan?!
 
Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Linda

Tycker d ser ut som en kul vecka ändå, förutom att du varit sjuk då! Hoppas att du är bättre nu!!!

2012-08-29 @ 16:08:58
URL: http://www.lalinda84.se
Så här skrev: Katten

Kräftskiva och utgång är väl inte så trist? Min vecka har inte varit så mycket mer händelserik än din, vardagar är vardagar liksom ;)

2012-08-31 @ 11:22:52

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0