Dag 11, Del 1

Platser jag besökt, min tolkning av Dag 11 får bli länder, städer och öar som jag besökt....Ja, detta blir nog inte lätt jag är ju så pass gammal så minnet börjat svikta men jag skriver de besökta platser jag kommer ihåg :)
 
Det allra första landet jag besökte var Italien, men jag var nog inte mer än 2-3 år då så har inte många minnen utav den resan...
 
Sedan vet jag att familjen Anderstedt flera år hade en stående resa till Kanarieöarna, tror det är 5-6 gånger vi åkte dit... :)
 
 
Gran Canaria, Tenneriffa och Fuerteventura var de öarna som blev flitigt besökta :)
 
 
 
Åkt Viking Line till Mariehamn och Åland har gjorts ett par gånger.... ;)
 
 
Birka Paradise har även tagit mig till Helsningfors och Finland ett par gånger :)
 
Grekland och dess härliga örike har besökts en massa gånger....:
 
Zakyntos
Korfu
Kos          
Karpathos
Lefkas
 
Kan hända att jag glömt någon ö, Grekland är bra fint, finns allt från lugn o ro till fest :)
 
Två utav språkresorna jag varit på har gått till England den ena till West Buckland School som ligger utanför Barnstaple på västkusten...
 
 
och den andra till Isle of wight som ligger söder ut i England...
 
 
Under både dessa resor ingick ett besök i London oxå :)
 
Förra året 2011 var första gången jag besökte Danmark, både Köpenhamn och Helsingör fick sig ett besök :) Många tyckte det var väldigt konstigt att jag aldrig tidigare varit i Dammark, men  Stockholm-Danmark är ju en bit, därför blev det ju oftare Stockholm-Finland som ligger betydligt närmre :)
 
 
....fortsättning följer :)
 
Over and Out :)

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Wow! Welcome back! Äntligen :)

Svar: Viiiiii skoj att du tycker det :)
Sandra

2012-08-27 @ 22:17:44
Så här skrev: Anonym

du har aldrig varit på Teneriffa! Kreta furtuventura och gran canaria stämmer

2012-09-04 @ 22:13:04

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0