Host, prosit, Hoooost...

Hello ni tappra där ute, roligt att ni är en liten nätt skara som kikar in här varje dag, värmer en sjuklings hjärta :) Ligger här hemma, o hostar, nyser o snorar som bara den... Är inne på fjärde dagen nu o börjar bli galet rastlös, har missbrukat serier, o studerat bloggar o Fb så att ögon snart ploppar ur skallen på mig...

Mycket men ändå så lite har hänt sen sist, men d stora är nog iallafall, att jag numera e fästmö (sjukt fullt ord om ni frågar mig) men men så är fallet o jag e en mycket lycklig fästmö ska ni veta, för jag har ju världens bästa fästman (ett kankse ännu fullare ord).
På en Pir, i Key West Florida, fick en överraskad men ack så lycklig Sponge säga Jaaaaaa :)
Ha en Go helg :)
Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: linda

Såå roligt=)!hoppas alex får lite eld i baken nu ;)

2012-04-20 @ 22:36:11
URL: http://www.lalinda84.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0