Tradition

Vi (läs jag) har startat en ny tradition här hemma :) Och jag är mycket nöjd över detta påfund ska jag säga er, d e nämligen så att för andra året i rad så har vi en adventskalender med små "paketluckor" här hemma.
I kalendern ligger nu paket lr paketlappar i varje lucka :) I halva kalendern har jag bestämt vad d ska gömma sig bakom luckorna och halva får jag öppna :D Idag var d min tur o öpnna igen, glad som ett barn på julafton var jag ;) I luckan idag lså fanns d en middag, jag blir bjuden på middag på Fridolfs ikväll av min skatt, muuuums :)
Hoppas ni får en härlig söndag kväll :)
Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Oj det var inte dåligt! :)

2011-12-04 @ 21:12:23
Så här skrev: linda

Åh vilken bra tradition! den ska jag å alex ta efter nästa år=)!

2011-12-08 @ 14:46:21
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0