Shopping...

Jag har ju som ni vet gnällt över att d e dåligt m shopping här i Halmstad o jag kan berätta att det är ännu värre shopping möjligheter i Värnamo.... Men jag har vart ute på cyber gatan o shoppat en sväng för att nu var abstinensen mkt stor ska jag säga er och jag klickade hem dessa skönheter

                                     Elise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COMEsther SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM

.......o vet ni jag har oxå fått veta att det finns goda möjligheter till shopping i Danmark så jag är inte riktigt lika bitter längre ;)

Nu e d dags för sängen för imon ska jag vara pigg o glad för jag har mitt fjärde o sista utvecklingssamtal o sen e d dags för frissan o klipp o sling :)

Sussa sött alla fina!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: O.p

Varför köpte du de skorna, när du skall köpa de där i Stenalyckan som hade lite olika färger på banden..??

2010-05-11 @ 07:11:13

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0