Helgen....

... är mkt mkt efterlängtad ska jag säga er, imon så vankas d fest som föräldrarna på mitt jobb fixat, detta för att vi ska stänga sista Juni så de ville hitta på ngt o vi vet absolut ingenting vilket e skoj :) Så jag hoppas på en riktigt trevlig fredag kväll, förhoppningsvis har vädergudarna oxå ändrat sig tills imon för en hel fredag fylld m regn känns inte så skoj.... Nog om fredagen, även lördagen e massor m efterlängtad, jag o Fin ska åka till Helsingör (min första gång i Danmark :)), vi ska shoppa, äta pölse, glass o danska winerbröd, Danmark har dessutom utlovat gött väder! Efter en dag i Danmark så åker vi tebax till HBG o hälsar på en sväng hos min lilla Goofy kollar in nya lyan o kramas en massa, därefter bär d av till Ängelholm där vi e bjudna på grillmiddag hos Martin o Carro, jag kommer nog sova rätt gött lör natt efter allt skoj!

Jag e nyfiken, berätta gärna vad ska du hitta på för spännande i helgen :)

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0