Elise Ryan...


...gör helt fantastiska klänningar, de har kläningar som e snygga söta o alldeles alldeles underbara! Och d ska jag säga er mina vänner att Sponge e inte direkt nån klänning tjej men Elise har frälst mig :p Här har ni några av  godingarna, d e nästan så att jag måste ta o klicka hem en, Nelly har fraktfritt hela maj sååååå...



Jewel Trim Dress SEK 429, Elise Ryan - NELLY.COMElise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COMJersey Mesh Dress SEK 299, Elise Ryan - NELLY.COM


Denna klänningen beställde jag av en annan designer m en annan färg på kjolen men den var för liten o d fanns inga andra storlekar kvar, kankse skulle jag ta o slå till på den här istället....

Elsa dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM


Nej nu ska jag ta o njuta av min hemmagjorda smootie o se ett avsnitt av Gossip Girl mina vänner!

Förresten filmen igår var sevärd men inte i närheten av lika bra som jag tyckte boken var.....

Over and Out!!!


 

 


Ordet är ditt
Så här skrev: Oskar

De tre översta var fina!

2010-05-25 @ 07:27:40

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0