En lessen Sponge....

Fy bubblan, om en vecka så är jag gräsänka i tre veckor :( Jag saknar redan min Pussen o kommer sakna honom tok mkt... Jag har fyllt veckorna så gott jag kan, jag kommer två utav veckorna jobba heltid, ha en helhelg m min älskade Goofy, förhoppningsvis spendera en hel del tid m min Johanna, promenixa o springa en massa om vädret tillåter, missbruka serier o onyttigheter, men hur mkt jag än kommer att försöka undvika saknandet genom o ersätta all den vakna tiden m aktivitet så kommer stunderna när jag ska somna o stundera när jag vaknar ensam kännas riktigt ledsammna.....

Har ni några tips på hur jag ska förmildra saknaden?!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Prata i telefon, skicka sms =)

Men kanske blir dyrt?

Shoppa är ett bra tips annars, funkar alltid =)

2010-03-09 @ 19:23:13
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

för det första kan du lägga av med att kalla honom "Pussen"... det var det töntigaste jag varit med om!



Och sen så får du ringa en massa till mig och jag kan ringa en massa till dig! Och den helgen som jag ska vara hos dig så kan om du nu tvunget vill ligga och kramas med min arm eller nått!



Sen kan du storstäda i klädkammaren, det såg ut att vara ett riktigt projekt och där kan du säkerligen hitta en massa undangömda hemligheter!

2010-03-09 @ 21:15:45
Så här skrev: Pussen

Skrivs inte mycket har nu visst!!!

2010-03-26 @ 09:14:54

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0