Sponge Loves Life...

...Så d e just därför jag inte har tid lr lust m att förse er m bloggande ;) Jag har fullt upp m o njuta av allt som livet ger :D Jag har haft en underbar helg, fredagen tillbringades hemma hos Fins föräldrar där d bjöds på grillat, vin o trevligt sällskap, fick även se nytillskottet i familjen d lilla fölet. Lördagen bestod av en massa underbar sol, kubb o ännu mer god mat hos Fins föräldrar. Lördag kvällen var även den kalas, vi var ute o åt m fina vänner o avslutade kvällen på uteservering en massa tjöt o gott o dricka :D Och söndagen var en toppen avslutning på en kanon helg, bara massa mys m min prins <3




Visst e en söt liten rackare :D


Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Supersöt!

Synd att vi missade er...

2010-06-08 @ 17:59:31
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Så här skrev: Elin

NAww va korten blev fina :) så kul att ni kom!

2010-06-09 @ 21:29:18

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0