Trettondagsafton

Då var snart denna trettondagsafton slut... Fins föräldrar har varit här ikväll o ätit middag m oss, d blev skaldjursfiskgratäng o en liten glassbit bara, men gott var d allt iaf, den enkla maten är inte att underskatta ;)

Nu blir d bara lite mys m m prins innan d dags för sängen, imon vankas nämligen en dag som jag ska visa min lägenhet o sen så ska vi bege oss av till en braig pulkabacke här i närheten för att åka en massa pulka o grilla korv i goda vänners lag, frågan e bara hur länge man står ut i denna bitande kyla :p Imon kommer största delen av min familj hem från Indien, d kommer nog verkligen få sig en rejäl köldcock, för d e tydligen 19 minus grader i Sthlm o i Indien är d ca 30 plus grader...

Jag ber om ursäkt för att jag ej var tydlig, jag har inte heller fått ett negativt besked angående jobbet än, men jag känner på mig att inget besked är samma sak som ett negativt besked.....

Hoppas ni haft en fin trettondagsafton i vintermörkret :)

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0