This is it!

Jag har hört rykten om att d bloggas dåligt här så jag tänkte att jag bloggar lite :p

Fullt upp har d verkligen varit den senaste veckan, den har bjudit på allt mellan plugg, mys o fest... Examensarbetet är inskickat o opponeringen just klar inför morgondagens opposition, så nu e d nära mycket nära mina vänner på fredag är d examen som gäller minsann :)

Imon så är d som sagt opposition som gäller heeela dagen o sen så blir d avslutningmiddag/avskedsmiddag m mina Bmano tjejer för att fira att vi är klara m 3,5 års studier... Sen är d fredag o dagen D dagen börjar m champangefrukost m mina tjejer o sen så bär d av till kyrkan för att få diplom o blomma, på kvällen så vankas d examensmiddag på resturang m min Fin, pappa, mamma lr Minnea :) Sen så är d slut ja sluuuuuuuuuuut men början på ett nytt kaptitel i Sponges liv, för jag har fått jobb o ska börja jobba på mån, o om en månad lr två så är jag sambo m min prins, jag väntar m spänning på vad allt vad d nya kapitlet kommer att innebära, d e alltså en lycklig o förväntansfull Sponge som skriver ;)

Ja d var väl alltför nu, ska ta o bege mig hem från Goofy o fixa lite m mina naglar o titta på ett nytt avsnitt av Desperate o bara njuta av den sista lediga tiden som student!

Hoppas ni mår finfint!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0