Snölek :)

Nu e jag just hemkommen från en eftermiddag m mina killar i backen, vi har åkt säck, druckit varm choklad o grillat korv, riktigt härligt var d ska jag säga er... Sen blev d oxå en liten promenix fi vinter vädret för njuta lite extra :)


Gjorde mina initialer i snön :)                       Hej vad d går, Fin blir som ett litet barn i backen ;)



Jag agerar säl :p                                          L ska testa att åka rygg vilket gick väääldigt fort :)



Sen blidde d varm choklad o pepparkakor i väntan på korv grillning :)



Mäster grillarn, kankse borde byta yrke ;)


Hoppas ni haft en fin trettondags eftermiddag, nu bli d lite lugnt innan middag m Fin o sedan filmmys m mina boys, life is GREAT :D



Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Mysigt ni ser ut att ha haft det! Korv är alltid godast ute =)

2010-01-06 @ 20:31:01
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0