One day feels like a whole month

Ohhh, denna väntan tar kål på mig, alltså just vill jag bara veta, fick upp hoppet en gnutta idag när Katten ringde o berättade att de ringde runt o kolla referenser, men sen så har jag ej hört ngt på heeela dagen...Domen borde verkligen komma imon, så ni får hemskt gärna hålla hårt i en tumme för min skull :)

Imon så vankas en flitig dag tillsammans m Goofy o exarb, d e verkligen sista rycket som gäller för ons kväll så ska den vara inskickad för opponering, jag har sagt d förr o jag säger d igen, vart sjutton har tiden tagit vägen?! Imon kväll kommer Fins föräldrar hit o äter middag o så m oss :)

Ett konstaerande e alltså att d kommer bli en bra dag imon, o förhoppningsvis inte bara en bra utan en  ättebra dag....


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

JÄTTEBRA finns inget som heter ättebra!!!

2010-01-05 @ 08:01:17

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0