Life is not fair....

Då var d helg minsann, o mina nadra arbetsvecka ä nu avklarad helt sannslöt hur fort veckorna går nu när jag är en arbetande kvinna ;) Jobbet har varit riktigt bra denna veckan, jag har lärt känna barnen ännu bättre o kan rutinerna på förskolan o d bästa av allt jag har fått ha en hel del verksamhet m barnen o en massa kommande verksamhet är inplanerad, me like alot ska jag säga er :D

Helgen som kommer blir mkt intensiv, jag ska nämligen packa o städa ur mitt boende de senaset 3 åren, d e mkt känslor o mkt minnen i den lilla studentlägenheten så d smärtar faktiskt i hjärtat... I övrigt så ska jag faktiskt se till o roa mig en hel del oxå, ikväll blir först AW på Mårten o sen en tripp till Ängelholm i goda vänners lag för att se Avatar i 3 D o imon kväll så står d fest i goda vänners lag på schemat...

Dagens fundering är, jag kan inte för allt i världen förstå varför inte människor som verkligen förtjänar att må allra bäst få göra d?! Ibland så önskar jag verkligen att jag kunde vara en super hjälte o fixa allt ont....

Hoppas ni får en fin helg, o att ni tar hand om varandra!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0