Ett STORT tack till de högre makterna :)

Jag ett sånt otroligt flyt nu, o d ska jag säga er d e verkligen inget som jag är van vid, men jag e verkligen jääääätte tacksam!

  • Som ni nog vet så har jag fått jobb började jobba i mån o tog examen i fre, så ett vikariat tom den 30/6-10 på en super mysig förskola, CHECK
  • Jag har haft väldig panik över att jag kommer få göra av med en massa pengar som jag inte har på en lägenhet som jag inte bor i....
  • Fick pengar i examenspresent, CHECK
  • Får förmodligen lön redan denna månad, CHECK
  • Blir av med min lägenhet redan den första feb så jag behöver inte betala nån hyra denna månad o inte nästa heller för den delen, CHECK
Så pengar rullar in och förmodligen så behöver jag inte betala hyra på min studentlägenhet denna månad :) En sak till som känns bra är att idag ringde de från ett annat verksamhetsområde  här i Halmstad o ville att jag skulle komma på intervju, en lite gnutta hopp gav d mig för sommarens o höstens jobbsökande...

Jag e  som sagt inte van vid sånt här flyt, men d gillas verkligen enormt!

Hoppas ni mår kalas även om ni inte har samma flyt som mig ;)

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

det e du värd /h

2010-01-20 @ 21:11:03
Så här skrev: Ida

Vad roligt att livet leker!

2010-01-22 @ 13:02:34
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0