A week has past...

Då var första arbets veckan avklarad, den har gått mkt fint dock har d varit aningens tugnt då Sponge haft en nedrans förskylning i kroppen som inte vill försvinna....

Helgen är här o ikväll har jag roat mig m o packa upp en massa i Fins lägenhet som jag igår packade ner från min lya...Så d kommer inte bli så mkt mer aktivitet denna fredag kväll, blir lite fredagsmys i min ensamhet i form av Cola o några avsnitt av Greys :)

Imon så ska jag återigen till lägenheten för att packa o dona, sen så ska jag o Johanna till bibblan för att få lite inspiration till vad vi ska utsätta våra nya "barn" för, efter d blir d en sväng på stan o kanske ngt fint till kvällens festligheter tillsammans m Johanna o Mia...Hoppas bara att jag har lite mer energi imon än idag, men jag ska ta o sova ut imon så jag e riktigt laddad :D

Vad ska du göra för ngt spännande ihelgen då?!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Men hallå läraren, "tugnt"?, "förskylning"? nej nej nej!!!

2010-01-22 @ 22:13:14
Så här skrev: Ida

Du får komma hit snart och njuta av ett glas rött med mig eller kanske två =)

2010-01-23 @ 10:12:41
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0