Vill ha!!!!

Åååå så jobbigt d e o vara Sponge ibland, när jag går o kärar ner mig i ngt fint så bara vill vill vill jag ha d o inget annat bara just exakt den... Detta e jue ej alltid så lätt ska ni veta, för att ofta finns d en hel drös m liknade kläder men ingen exakt lika, irritation på en sannslöst hög nivå.....

Här har ni den bedårande kavajen som troligen är från Vila lr Vero Moda......




Tell me were I can find you so that we can make each other look beautiful :p Ser ni denna sjukt vara kavaj, d e detaljerna som gör att den e så sannslöst mkt snyggare än alla andra :(

Hoppas ni har en mysig söndag alla fina <3

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Snygg som attans! Kolla på nätet. Mandel brukar ha kläder från vila och vero moda.

Kram

2010-02-21 @ 18:46:54
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Så här skrev: Sandra

Tack Ida, jag har sökt m ljus o lykta efter den på nätet m men icke :( Men jag håller mig uppdaterad så kankse! Hoppas ni haft en härlig helg!

2010-02-22 @ 13:19:57

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0