Feb. 25, 2010

Märkligt, detta inlägg skrev jag igår men d ville tydligen ej bli publicerat :p Så ni får d nu istället :D

Igår var d min födelsedag minsann, o jaaa what 2 say d e ju knappast så att man blir yngre... Känns nästan som d var igår som jag entrade tonåren o då ja då tyckte jag verkligen att 27 var gammalt, tur att man var ung o naiv på den tiden :p

Fick vakna upp till gitarr spelande o sång av min fin <3 sedan fortsatte dagen m ännu mer sång av de små liven på förskolan, underbara e dom  o de sjöng för brinnade livet på både svenska o engelska :)  Dagen fortsatte sedan m jobb o när jag kom hem så vankades d middag,  massage, en väääldigt spännnade present i form av en upplevelse, jag ska på floating :) Tack så mkt mitt hjärta <3 Efter födelsedagsmys m Fin kom Lavvan plus en o firande mig mkt trevligt dock blev d ännu mer onyttighter... Ja kort o gott TACK så mkt för en härlig födelsedag!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0