Torsdag

Då var jag just hemkommen från jobbet, torsdagar e min tidiga dag börjar 6.30 o slutar 12.45 d e bra segt på morronen men efter frukosten så bli jag rätt pigg o då försvinner verkligen arbetsdagen i ett nafs :)

Ikväll så kommer min kära syster hit o ska stanna enda till måndag morron :) Var riktigt länge sen hon var nere o hälsa på så d ska bli mysigt m kvalitetstid m lilla Minnea :) Ikväll blir d lungt jag jobbar imon, visserligen 11-17 men hon kommer rätt sent såååå... Imon kväll funderade jag på om vi skulle ta o bowla lr göra ngt annat skoj, förslag uppskattas :) På lördag tänkte vi iaf ta en tripp till Ullared för att shoppa loss o sen på kvällen blir d utgång :) Jaaa o sen e d ju söndag som förmodligen blir rätt slapp dock  e ju filmmys givet!

Annars då, jo tack d e bara fin fint, fick igår veta att min Goofys C-uppsats är godkänd men vi e tvugna o göra ett par kompletteringar....

Hoppas ni har en fin dag!

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0