Mirakel?!

Jag är född m i princip inga ögonfransar alls, de e jätte korta o pekar i princip mer ner än upp.... Jag har alltid önskat mig längre ögonfransar o nu är d tydligen möjligt att få med den här mirakel produkten...



Vad tror du, funkar detta?! Efter att surfat runt lite på nätet o kikat på folk som provat så måste jag ju säga att deras för o efter bilder verkligen visar på att det funkar.... Kankse kankse skulle jag ta o prova, får nog fundera lite till eftersom den verkligen inte är billig....

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Väldigt Vis

Nej tack, sen kommer det växa ut tentakler och du får cancer.

2010-02-23 @ 07:59:01
Så här skrev: Sandra

Ja du min kära, enligt dig får man ju cancer av allt... Och för mig e d ju ingen fara som redan fått cancer i nacken, i magen o tjaaa var d nån annanstanns m?!

2010-02-23 @ 12:20:51

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0