Jag kan inte leva utan dig...

Alltså jag e verkligen en ostoman, jag älskar verkligen ost :D Ost i alla former, mums e d, helst ska d vara ost som e stark eller som smakar massor m mkt... Fin därimot han tycker om husshållsost, what 2 say, borde den verkligen kallas för ost :p Vad föredrar du, smakrik eller icke?!

Nu ska jag ta o äta mina smörgåsar m brännvinsost o tomat :D

Hoppas ni har en fin fredag!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Ida

Jag håller med dig, det ska va ost med smak! Du ska hänga med till DK. Där finns det ljuvlig ost!!! Men här hemma vill karl oxå bara ha hushållsost eller edamer.

Trevlig helg!

2010-02-26 @ 18:53:15
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0