Fredag Im in Looooove :)

Herre min gud vilken tung vecka detta varit, har blitt 6 timmars "övertid" pga föreläsningar, möten, o sjuka kollegor, jag e helt sannslöst trött, kan ju iof bero på att jag e fantastiskt trött på vintern m.... Ge mig vååååååååååår nu så ska jag ge dig ngt fint tebax :p

Ikväll så vankas d tjejkväll hemma hos Mellden, ska bli riktigt trevligt :) Dock hade d vart snäppet trevligare om alla mina Bmano tjejer hade kunnat vara m, men som tur e träffar jag ju alla utom en om två veckor på vår fest, som jag längtar :) Imon så ska d ut o ätas m ett gäng på 16 pers, jag venne ens vilka hälften e efter middagen så blir d Bond d e tydligen nån som har hyrt stället för att ha födelsedags alas, känner dock ej den filuren heller men men d blir la skoj :D  Min helg kommer som vanligt som numera arbetare att springa iväg :p Vad ska du hitta på för skojsigt i helgen då?!

Ha en fortsatt fin kvälll mina fina små :)

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

6 timmar övertid... nästan heltid då ;)

2010-02-19 @ 20:25:16
Så här skrev: Ida

Här skottas det snö och där emellan målas det i källaren...

2010-02-20 @ 15:51:16
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0